Oj oj

Blev ingen uppdateringe alls igår, mötte upp mamma på stan och vi åt på Åhlens och sen gick vi till kulturhuset för att kolla på utbildnigar och nu har jag hittat två som jag ska välja mellan två undersktersöterskor utbildnigar en på ett år och en annan på tre terminer.
Jag är skit taggad men tänker fortfarande lite på hur det ska bli med Bel tycker hon är förliten för att börja i januari.

Dessutom har jag stor chans att får börja eftersom att jag inte gått gymnasiet så det är ju skit bra :D

Vi har titta på jacka till mig och fan va svårt det är mamma hittade en jätte fin för 2tusen vilket jag verklige inte tänker lägga ut på en jacka :D det fanns en precis likadan på intersport för 800 så det blir nog den sen har jag shoppat lite kläder till ungarna igen, flera 1000 den här månaden oj oj.
Dessutom fick bel hem sin overall i dag så den ska vi prova i morgon.

Barnskor ska vi leta efter svårt tycker jag ofta är dom stora och klumpiga jätte tunga hur kan man tro att en liten unga kan gå runt i sånna skor?
Men det lutar åt Timberland eller viking dom var lättast.

På vägen hem höll jag på att svimma och spy fy fan va jag mådde dåligt.
Migrän vad det nog och så skulle jag till ica och hämta ut overallen och så klart så tog dom som stod före 20min på sig och där stod jag och höll på att spy inte roligt.

När jag kom hem fick jag sova tills jag skulle natta Antonio och min underbara man hade städat hela lägenheten och badad båda ungarna och fixat middag vilken tur att jag har honom :D


Kommentarer
Postat av: Onlyerik

Vad tycker du när folk snor andras saker ?

2010-10-07 @ 11:26:19
URL: http://onlyerik.com
Postat av: Guevacci

Tjenare! allt bra? :) Ha en bra dag!

2010-10-07 @ 11:31:06
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0