Ingen bra dag....

Kom igen släng in några frågor i inlägget här under!


Inget bloggande alls i dag skulle gått på Underbara barn mässan men det blev inte så tyvärr hade jätte gärna velat gå men det får bli nästa år.

Dagen har varit väldigt upp och ner vi har haft inbrott IGEN i vårna källare den här gången snodde dom TRE märkes jackor!
Det är säker samma jävla idoter som förra gången men det här gången blir det en polis anmälan
fan det dom små jävla patetiska svinen så fattiga att dom måste sno saker tycker jag fa att dom ska göra något vettigt med sitt liv och börja jobba!
Jävla puckon!
Jag HATAR förorten fattar inte att jag kunde vara så jävla dum att jag ville flytta hit skulle valt stan istället!
Misshandel på gatan utanför, grannar som bråkar och slås och nu två inbrott fan jag vill inte att mina barn ska växa upp i en jävla äcklig skit förort!

Så jag är inte p åvärldens bästa humör nu och jag vill verkligen flytta härifrån men tyvärr är det ju inte så lätt att bara flytta.

Sen hade ungarna en jobbig kväll det tog TRE timmar att natt båda ungarna, Isabel skrek och bråkade och då kunde så klart inte Antonio sova sen ville han inte heller sova men till slut vid 10 somnade båda!

Nu ska jag plugga lite och sen sova.

Igår kväll ville Antonio vara bebis så han hoppade ner i Bel's gåstol :D


Idag var det härligt väder men Bel vägrar att ha mössa på sig hon tar av det hela hela tiden as jobbigt så till slut så fick det räcka med luva på overallen som jag för den delen älskar den bästa overallan hittils.
Det är alltså en Didriksons köpt på LinusLotta absolut värd att köpa den är mjuk lätt och smidig.
Isabel har en i Bebis storlek 80.
Antonio provade en i junior 80 och den passade prefekt :P så dom är lite konstiga i storlekarna.
Antonio har på sig sin HH jacka och en Po.P bävernylon mössa men jätte bra knäppe på sidan sån det "ska vara" :P



Idag är min lilla älskling 11 månader!
Min stora tjej :D

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

tråkigt med inbrott! :(



sv: vi ska köpa en buggaboo cameleon :)

2010-10-11 @ 11:40:49
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Alice

Gullig header :D

2010-10-11 @ 18:33:49
URL: http://anilden.blogg.se/
Postat av: Isabelle(alexanders mamma)

Uch vad tråkigt med inbrott o slagsmål o grejjer. flytta till Djursholm där jag bor lugna gatan, trivs som fisken i vattnet här. =)

2010-10-12 @ 10:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0