Vagn

Tycker att man ofta ser jätte stora barn som åker vagn och jag tycker alltid det ä rlika konstigt varför måste ett stort barn åka vagn?
Är föräldrarna för lata för att hålla koll på sitt barn om dom skulle gå?

Antonio är ju ganska liten för att vara 2½ han är ju varken lång eller tjock men jag tycker att han är för stor för att åka vagn , han kan ju gå.
Det känns lixom fel att mossa ner honom i en liten vagn och även Emmaljunga vagnen är liten för honom så hur kan man ens som förälder trycka ner en unge som är typ 3?

Visst finns det barn som behöver åka vagn dom kan ha någon sjukdom eller så men jag tror knappas att alla stora barn har det.

Antonio åker vagn kanske tre gånger i månaden högst om jag är ensam med barnen och jag behöver handla eftersom att jag inte köpt en åkbräda så kan det bli syskonvagnen men det är knappast så att jag sätter honom i vagnen på vägen till eller från dagis visst det är en bit men men.

Så det kanske finns någon som kan svara på frågan :)

Kommentarer
Postat av: Fannie , Sandra & Olivia

fin header :)

2010-11-21 @ 09:26:11
URL: http://ponnyyryyttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0