Dagen utan bilder

Oj oj människor har verkligen olika syn på pengar själv tycker jag inte att 10.000 är mycket hehe som jag har slösat pengar här i livet.
Det är skönt att jag kanska får börja plugga snart så jag får mer pengar i månaden av csn så slipper jag ta av mina spar pengar.
Mamma och jag var på ikea idag och jag fick lust att köpa en massa saker men FAN jag hade glömmt mitt bankomatkort hemma :( så jag fick ta lite doftljus och glödlampor väldigt roligt hehe och mamma hade som tur pengar med så hon fick betala det.
Hittade två jätte stora julstrumpor till ungarna men dom var riktigt tråkiga så jag ska försöka fixa till dom.
Hittade ju ett par på BR men dom var lite försmå men väldigt söta så det kanske får bli dom också.

En snowracer är fixad till Antonio han gillar nog den bättre än pulka men jag har fortfarande inte hittat någon pepparkaksdräkt till honom än, vart hittar man det??? stl 98???

Vi kom hem precis i tid för min man skulle iväg på jobb möte så nu är det bara att hoppas på att det blir minst lika mycket snö som förra året. Kontraktet är i alla fall på skrivet :D

Imorgon kanske plutten får följa med mamma till landet men bara kanske kanske gillar inte att det är så mycket snö var ju någon som snurrat flera varv på e4an i dag. :S

Nu måste jag plugga god natt på er alla glad :D



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Kolla KappAhl och Lindex!

2010-11-27 @ 10:36:20
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Josefin

Trevlig helg :)

2010-11-27 @ 10:47:44
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0