Bus

Samtalet i dag gick jätte bra Antonio är så duktig på dagis :D
Eftersom att Bel är 1år nu så har han också rätt att gå längre dagar på dagis inte för att han ska det nu men i alla fall vi får också ändra tiderna för honom på dagis så han behöver inte gå 9-3 varje dag, kan vara ganska skönt att ha lite olika i fall att man behöver göra något.

Isabel växer så snabbt hon kan redan ha stl 86 :P snart växer hon väl ikapp Antonio.
Juste jag har ju köpt Duplo till Antonio i julklapp men på dagis tyckte dom att han var förstor för det och att vanligt lego är bättre :P tur att vi har en hel låda full med vanligt lego då.
Så duplot får väl Isabel istället.

På tal om Duplo och lego går ni efter märknigen på leksaker där det står att det inte är till för barn från 0-3år?
Bara undrar eftersom att jag själv tycker att hon sätter det märket på så konstiga saker skulle man gå efter dom så skulle ungarna ju aldrig lära sig saker.


nej nu ska jag leka lite med mina ungar ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: louise

hej!

hoppas du har haft en bra dag än så länge

just nu har jag dagensblogg på bloggen , kika gärna in och anmäl dig för vem vet kanske väljer jag dig?

kram!

2010-11-15 @ 18:14:36
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0