Sä här är det

Hola! Jag hade ju planer på att bloggen skulle bli roligare haha
och det ska den bli måste få lite mer tips bara :D
Maya och jag siktar på att bli stor bloggare :D

För er som har barn och bor i stockholm måste jag tipsa om Babyshop.se, shit va snabba dom var på att leverera, beställde hem en åkpåse till Isabel's nya vagn och fick hem den 1 dag efter as snabbt!
Att handla på nätet är ju helt underbart, nästan alla ungarnas julklappar är köpa på nätet hittade massa fint på toyland och sen en del saker på Busbjörnen som också hade väldigt snabb leverans och sånt gillar vi!
Toyland paketet var segt det har funits på pressbyrån några dagar men vi har inte fått någon lapp om det så vi ska försöka hämta ut det i dag.


Nya vagn :D självklart rosa det är så Isabel hihi
sen en jätte konstig bild på mig haha min frisyr är helt konstig det blir så elektriskt




När vi var hos mammas kusin :)
Armbandet Antonio har på sig älskar han haha
det fick han av sin faster

vad hände lixom?
Antonio är brun Isabel är mycket ljusare men båda ungarna har mörk brunt hår hur gick det till?
haha
Fast sen är det jätte coolt Antonio föddes med ett hjärt märker på ryggen ett rött märke som ser precis ut som ett hjärta, han har fortfarande kvar det, skit coolt.
någon som vet vad det kan vara?



Kommentarer
Postat av: Anonym

ett så kallat smultron märke , alltså ett födelsemörke.

2010-11-11 @ 14:14:25
Postat av: Anonym

Så fin blogg, :) och hur söta barn som helst!



Kram

2010-11-12 @ 07:57:50
URL: http://tjockskalle.webblogg.se/
Postat av: frida&isabelle

vi har frågestund på http://fridaoisabelle.blogg.se/2010/november/fragestund.html#comment, skriv gärna en fråga! :)

2010-11-12 @ 09:15:14
URL: http://fridaoisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0