Morgon morgon

Klockan är inte så mycket men jag har redan hunnit klä på båda barnen och slängt i en tvätt, fixat disken och dammsugit.
Klockan är halv 10.
Idag ska mamma och jag på Baby salsa med Bel, hennes papi kan tyvärr inte följa med.
Han mpste söka jobb :(
Kommer säkert bli roligt sen måste jag köpa lite kläder till Bel hon växer så snabbt aå att nu är det 86 som hon ska ha.

Alltså är det bara jag som gillar Bond? inte filmerna :P utan gruppen? dom är så bra! hihi
Såg att Davis gu... någonting kunde spela fiol själv fast det lät som att det var två som spelade as coolt ju!

Nu ska jag ge Bel lite frukost se om det går ner det är nämligen tänder på g och det här gången resulterar det i x antal b-blöjor INTE mysigt!!!

En fråga hur kan man vänja sig att vänja sig vid att byta b blöjor?
Herre gud jag har varit mamma i snart 3 år och jag tycker fortfarande att det är skit äckligt! haha

nej nog om bajs blöjor nu ska jag bel frukost!

Puss på er ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Nej!



Dem flesta bristingarna är ifrån graviditeten :(

Men ja jag har vant mig med dem :D

kram Love

2010-11-24 @ 10:25:13
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0