Hej alla glad

Är så jäkla pigg just nu men lite trött också.
Alltså jag ve inte vad jag tänker med iblan har ju väntat på att min mans dator ska bli fixad så jag kunnde bränna en cd och nu när dator när fixad har min syster minacd skivor så det blev inget av med det men då kom jag på att dvd n faktiskt har usb!!!

Sancka om seg :D jag har alltså kunnat träna Zumba i flera månader om jag hade tänkt lite längre innan haha :D
Men i dag har jag tränat en timme och det var så jäkla skönt lite svårt dock när Isabel lekte precis där jag tränade och det låg leksaker på hela golvet :D

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Puss på er!


Bilden har absolut inget med texten att göra haha men had eingen annan :P

Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: ett barn som går på tå istället för med foten :)

2010-11-22 @ 13:51:39
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0