For the finest babies

Hittade den här på babyshop.se och måste säga att det här är det första saken jag skulle tycka synd om ungen som fick den.
Hoppas verklien ingen köper den här på allvar att man tycker att såna här saker är så viktiga så att en liten unge behöver veta vad det är elle visst så farligt är det ju inte jag menar vem har inte dom här sakerna ;)
Nej men allvarligt hummer äter man ju så det är väl inte mer fel än att jag lärde Antonio att det var en hummer i saluhallarna.
Vem har inte en bil lixom mamma har två så det borde bara flera bilar på bilden eftersom att det är bättre att ha fler än 1 bil.
Väskor har väl alla en massa av, juveler det är vardagslyx och det är ju sånt man måste visa upp för alla andra också att man har mycket pengar och det är ju sånt man ska lära sina barn eller hur, annars förblir dom ju fattiga.
Flygplan nej förlåt mig privatjet är det ju!
Men frågan är varför finns det inte med en bild på pengar?
Det är ju lite svårt att få allt det här om man inte har pengar det är väl det viktigaste att lära sitt barn, man kommer ingenstans utan pengar.
Sen att det står "For the finest babies" gör det hela roligare.


Kommentarer
Postat av: Maya

Haha vilken bok!! Kan ju inte vara många som beställer hem ett sånt ex!

2010-11-18 @ 11:01:27
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: julia ♥

Ny dagensblogg igång ta chansen nu, sen kan de vara försent!!

2010-11-18 @ 11:02:04
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0