=(

Uch jag mår sjukt dåligt nu.
På morgonen när jag vaknade hade jag så jäkla ont i huvudet men efter ett glas oboy blev det bätte så jag la mig och vilade, hoppades på att det skulle försvinna.
Skulle ju träffa Maya i dag men när jag vaknade måde jag lika dåligt så det blev inget med henne.
Har legat och sovit hela dagen efter en liten tur till ica blev det lite bättre till jag sätter mig vid dator och kollar skol mail och gissa vad.
Min lärare säger att hon tycker att jag ska göra ett slutprov, vara tycker!
Antigen är det väl ett måste eller inte, eller?

Jag har inte lagt ner så jätte mycket tid på skolan visst men uppgifterna som jag har gjort har jag gjort så bra jag kunnat och det har ju varit på gränsen till g hela tiden därför är jag 99% säker på att jag skulle få et ig på provet och jag vill inte!!!!!!!!!

nu måste jag
komplettera lite grejer till senaste skol uppgiften.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0