duktiga jag!

måste säga att jag var otroligt duktig i dag.
Det var inte så fraligt när vi kom dit men när vi gick in i dom första rummen så fick jag så ont i bröstkorgen så jag höll på att dö!
Ni som har haft riktig ångest ni vet vad jag snackar om fy i h vad det gjorde ont!
Tur att jag hade med mig mina solglasögon, alla rummen gick bra utom det med fåglarna i eftersom att jag både har fobi mot levade och döda så var det lite för mycket så när jag hade solglasögonen på såg dom inte så farliga ut.

Vi var där i nästan två timmar var inte alls så stort som jag trodde men det var lagom synd att en avdelning var stängd. Vi köpte med oss lite fika så när vi kom hem så blev det lite bullar och oboy och så blir det en tidig natt alla är helt slut och Antonio har inte sovit på hela dagen.

Vi har i alla fall haft en jätte mysig dag och tack svärmor som sponsrade utflykten ;)

bilder kommer senare :) ska fixa upp dom på min mans dator, ha en trevlig kväll

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0