Dag 06 – Min dag

Ett ovanligt inlägg. eller inte.
Men jag har haft en toppen dag och jag verkligen älskar att shoppa :D
Min man fick gå runt med Antonio medans jag plockade på mig en hel del saker att lägga i han strumpa och nu när jag kom hem var det 10 saker till Antonio och 5 till Isabel.
Väldigt svårt att hitta saker till henne, kläder är ett big no no tycker jag det får dom ju hela tiden i alla fall.
Vet nästan precis vad jag ska köpa till honom men sen har min man hittat en hel del också så det blir mycket paket i år.
Har ni några förslag vad man kan ge en 1åring i julstrumpan?
Vi var inne på åhlens och plötsligt så fick Antonio en stor gosedjurs orm :D en sån han har men en annan färg sen när vi var på Lekia hittade grabbarna en till men en coolare färg och den tyckte dom att vi skulle köpa men då sa jag nej :) haha

Ungarna blev lite gnälliga så vi hann inte kolla runt så mycket mer än BR, Lekia, Åhlens och Panduro.
Vi köpte en hel del på Åhlens men som tur var hade jag rabatt 20% på en vara och sen presentkort så det hela gick på 68kr! :)

Hittade den här till Antonio på Åhlens 200kr den var supersöt och sen fick det bli ett litet tärnljus :)

Just nu har ungarna sagostund med sin papi i deras lilla kuddhörn :D
Isabel busade när jag tog kort :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0