Bugaboo Cameleon


Måste ju berätta om min nya vagn!
Bugaboo Cameleon grå bas och rosa topptyg.
Jag älskar den verkligen den är snygg smidig och mysig för Bel, hon vägrade innan att sitta i vagn men nu gör hon det utan nästan något gnäll så det är toppen och på mellan läget brukar hon sova och hon som innan bara som 15min i vagnen kan nu sova mycket längre stunder vilket också är toppen.

Jag köpte ju en åkpåse till den kostade 1300 (hoppas inte mamma läser det hon kommer bli galen haha!)
Bugaboos egna åkpåse alltså.
men det är ju så mysig så jag önskar att det var jag som fick sitta i vagnen själv.
Man kan ta bort överdelen så det bara blir som en sittdyna jätte bra när man är på stan eller som idag på museeum så man slipper ha sidorna på åkpåsen som stör en helatiden.

Dock kan jag säga att den känns väldigt ömtålig om man jämför med en emmaljunga och jag kommer inte att åka rulltrappor med vagnen eftersom att jag nu lärt mig att man inte ska göra det med någon vagn alls förrutom stokke.
Att köra i slask med små hjul funkar verkligen inte så snart ska jag köpa nya snöhjul (900) och en mugghållare för det är ju en måste :) (250)


(Ursäkta det smuliga golvet det blir så när man har två ungar som springer runt och smular) haha

Något ni undrar över?
Fråga på bara :)

Kommentarer
Postat av: Maya

Haha kanske det! :) Hon åt bröd istället :P

Det verkar vara en bra vagn, synd att den är så dyr bara... Kan vi ses i veckan? Helt onsdag eller torsdag... :) Kram

2010-11-21 @ 21:25:53
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Jag gjorde en skötväska av en svart nessesär.. hahahahaha

2010-11-22 @ 09:34:32
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: frida

fin blogg =)

2010-11-22 @ 10:28:28
URL: http://fmbs.blogg.se/
Postat av: M

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg?

Gå in på www.moscoo.blogg.se

Tävlingen avslutas 22:00

Goodluck!

2010-11-22 @ 12:15:53
URL: http://moscoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0