Babysalsa

fy vilket väder det är va :) utan blåsten hade det varit mysigt.
Bel och jag har varit på Babysalsa idag riktigt mysigt faktiskt och Bel dansade till musiken.
Innan käkade vi lite lunch och Bel sov i vagnen som tur var.
Rekomenderar babysalasa det kostar 100kr gången och då får man vara mamma & pappa och mormor. och Bebis så klart haha.

Sprang sen hem och lämnade Isabel hema så hämtade jag Antonio själv.
Haha min lilla plutt han är så busik så det är sjukt han la sig i snön och mossade i sin sön :D sen gick vi en meter så var det samma sak igen så blev det så typ 5gånger till innan jag fick honom att hålla mig i handen till ICA sen samma sak från ICA hem.
:D men nu är vi hemma och tar det lungt.

Bilder från Babysalsan

Kommentarer
Postat av: Maya

haha visst är babysalsan kul? :) var där med Minoo med mammagruppen för ett tagsen! Lilima har nu stl 92! 86 börjar bli lite små nu..

2010-11-24 @ 20:56:09
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: Emma - väntan på ett januari barn

Babysalsa, det har jag aldrig hört innan.. Låter som en skoj grej :)

2010-11-25 @ 06:35:12
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0