Maj 9, 2010

Jaha vad har hänt i dag då?
Inte mycket vi sov till kl 10 Antonio vaknade kl 9 och var uppe och lekte lite innan han villa att vi skulle upp för då var han hungrig.
Isabel har feber och jag tror att hon har haft det ett par dagar nu men jag fattar inte att vi inte märkte något förens i dag.

Vid halv 1 åkte min man och son ut på äventyr haha ne men dom skulle möta deras mamma/farmor aa alltså min svärmor :P
Hon hade lovat att köpa skor till Antonio i födelsedags present.
Dom hittade ett par sandaler men den andra afären dom skulle till var stängd så det får bli en annan dag.

Isabel har gnällt hela dagen jag lyckades få henne att somna i vagnen i vardagsrummet medans jag vaggade den.
Hon har fårr lite alvedon så förhoppningsvis så går feber ner.

Jag kände att jag inte bara kunde sitta på mitt feta as i dag :P
så jag dansade lite zumba ca 30 min och det var riktigt riktigt jobbigt men roligt som vanligt :D
Dessutom vägde jag mig och jag tror att jag har gått ner ett par kilo på en vecka :D
Gissa om jag är glad men jag är inte säker på att våran går rätt men för att inte bli besviken så går jag efter våran.
:P

Nu har jag lovat att leka lite med Antonio innan vi (dom) ska äta middag kokt korv med bröd ska det bli.
Sen ska ungarna nattas och jag måste plugga lite teori.
Själv klart ska jag dansa zumba också måste ju träna lite mera :P

Skulle publiceras kl 6 men nu är kl redan 20 och vi har ätit lyckades få i mig två kokta korvar med bröd men dom fick jag inte behålla länge ingen anning om varför min plötsligt började jag må sjuk illa.
Nu är det bättre och Antonio ska snart sova.



Till efter rätt blev det popcorn

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: hahah neeeej inte du med ;) haha nejdå! Kankse är vanligt att det dröjer lite med den :P

2010-05-09 @ 21:58:08
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Tina

Två små sötisar på bilderna.

2010-05-10 @ 01:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0