8 Maj 2010

På morgonen skulle jag igentligen tränat men jag orkade inte hade ont i huvudet och var bara sjukt trött så min snälla man sa att jag fick vila EN timme vaknade sen av att mamma ringde och då var kl 1 :D
Alltså fick jag sova 4 timmar.

Mötte mamma vid bilden så åkte vi till bagarmossen och körde lite, gick jätte bra.
Sen tyckte mamma att jag kunde köra hela vägen hem så sagt och gjort men jag blir förbannad på folk som måste köra fortare än vad man får, visst att det är tråkigt att köra typ i 30 men va fan det finns ju en anledning till att man ska göra det så medans jag körade 30 så åkte tre bilar om mig så klart alla tre killar.
När vi kom upp i 50 så var det en bil som var tvungen att ligga typ en meter bakom hela tiden as irriterande.
Men jag klarade det fint och i morgon kanske vi hinner köra mera.

Nu har Antonio hjälpt mig att hänga tvätt och lagt i en ny.

Från igår
.


Från idag



Antonio ville inte att jag skulle sluta ta bilder av dom :D
Hur söt får man bli han älskar verkligen Isabel och Isabel älskar honom.
Dom blir alltid så glada av att se varandra.


Antonio fick ligga i Isabels vagn :) tur att han inte väger så mycket skulle gissa på att han väger 11 högst 12kg.

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

Gud vad söta!^^ Jättefina kort!



SV: jag röstade på dig^^//Emma.

2010-05-08 @ 18:10:47
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0