Maj 31, 2010

Är helt slut när jag skulle hämta A på dagis funkade fortfarande inte hissen så jag lyckades få ner hans vagn tills sist vi har en jätte dum spiral trappa där vagnen nästan inte går ner men det gick.
Sen tog jag Isabel i bärselen igen och gick.

Antonio hade tydligen haft feber i dag och varit snuvig så nu får vi bara hoppas att han mår bättre i morgon.
Vi lyckades handla eftersom att vi hade vagnen och Antonio fick en glass så att han skulle vara lugn.

Min man kom precis hem skönt då kan han laga middagen haha.

Antonio och jag har lekt på balkongen och städat så nu är det fint i vardagsrumet och stora sovrumet.
Isabel sover igen när vi kom hem var hon jätte varm så då fick hon smaka vatten för första gången och som tur var gillade hon det.

Jag har inte ätit på hela dagen men jag är inte så värst hungrig i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Tina

Oj oj vad många vackra bilder du har satt in,dom är för gulliga era barn.

2010-05-31 @ 20:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0