3 Maj 2010

Hej Antonio håller på att nattas och jag kollar på The secret life of the Amircan teenager.
Vi badade båda ungarna innan dom nattades och jag skojar inte när jag säger att det ser ut som att vi haft vatten krig i hela badrummet ALLT är blöt..

Jag har tråkigt nu,
hatar såna här kvällar när ungarna somnar direkt och då vill man att dom ska vara uppe en stund till. :P

Imorgon har jag ingen anning om vad jag ska göra min man ska iväg till arbetsförmedligen och Antonio ska till dagis så jag har ingen nning om vad jag ska hitta på.

Idag måste jag säga att jag varit riktigt duktigt och bokat tid hos tandläkaren, jag har alltid haft svårt att ringa till ställen till och med till dagis.
Men nu ringde jag och det gick riktigt bra :P
råkade dock ringa till farsta i stället gör björkhagen men det är ju inte så mycket längre då slipper man i alla fall gå :P
Hatar att gå till tandläkaren men måste göras nu eftersom att jag vet att jag har TVÅ hål :(
Senast jag var hos tandläkaren var när Antonio var två månader.
Men nu ska som sagt till farsta där jag aldrig varit eftersom att jag alltid tillhört Danvikstull på söder.

Lite bilder från idag :) som vanligt


Dgens outfit Antonio
Pike tröja - H&M
Jeans - H&M

Dagens outfit 2

Måndags body - H&M
Leggigns - H&M


Dagens outfit 1
Body - Po.P
Prassel byxor - Mexx

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka sötnosar!

Postat av: Madicken

Söta barn! :D

2010-05-03 @ 22:38:00
URL: http://conler.se
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Hej Anna!



Ja söderort är mysigt :)

Bor du i björkhagen eller farsta?:)



Nej inte så himla farligt kanske men mer än vad vi har idag hahah :P

kram Love

2010-05-03 @ 22:46:36
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: maria

nydelige barn du har...

2010-05-03 @ 23:30:30
URL: http://mariarebeccasverden.blogg.no
Postat av: Rebecka

ååh vad fina bilder du tagit!..så söta ungar

2010-05-03 @ 23:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0