19 maj 2010

Hej ni får verkligen ursäkta en väldigt dåligt uppdatering men saker är väl inte på topp just nu.
Det här med träning och diet blev ett större problem än vad jag trodde.
I dag tex orkade jag bara träna i 30 min eftersom jag inte ätit ordentligt på flera dagar dessutom säger dom ju att man ska dricka minst 5 naturdiet om dagen och det går verkligen inte är verkligen inte gott alls.

Känns lite jobbigt att man måste tänka på vikten hela tiden och inte kunna äta vet inte hur det gick över förra gången men det blir extra jobbigt nu eftersom att jag inte vill att det ska gå ut över Antonio att han blir äldre och kommer tycka att det är konstogt att jag inte äter eller så tur att deras pappa gillar mat i alla fall :)

Idag blev det i alla fall 4 shake och en bulle och en naturdiet bar.
Bullen åt jag för jag blev skit hungrig på riskutbildningen :P

Måste dessutom säga att jag är stolt över mig själv som "klarade" utbildningen och snackade lite också.
Lärde mig inte dirket något nytt jo en sak om man sover 4 timmar om natten som tex jag och min man så blir det som att man har 0,8 promille i kroppen.
Kanske ska försöka sova lite mera!

Varför jag också bloggat så lite är för det här med bloggar som blir "idag har jag gjorde det här" blir ganska tråkiga att läsa så nu tänkte jag ändra lite på det.

Haha bara för det så tänkte jag berätta vad vi gjorde i dag :P
Vi tränade och sen åkte vi till Magelungen och hälsade på alla roliga personal var där för er som inte vet det så bodde både jag och min man där innan vi träffades.

Det var alltså där vi träffades men i allafall det var nästan två år sen vi var där så det känndes lite konstigt att vara där. Men sammtidigt saknar jag tiden lite man kunde alltid prata med någon om man mådde dåligt.
Självklart tyckte dom att Isabel var jätte söt och lik mig :P

Nu alla kära läsare ska jag kolla på The hills! :D

Lite dåligt md bilder här är alla från två dagar tillbaka.
Antonio har lärt sig någon dum sjut ek på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0