Sovit

Har nyss vaknat är ganska förkyld så det var skönt att sova Isabel sov också helatiden men nu är vi båda vakna om en timme ska jag hämta A på dagis så ska vi nog vara ute en stund.
Hoppas jag orkar det annars så lovade jag honom att jag skulle fixa hans lilla pol på balkongen blir nog också mysigt.

Herre gud ska handla också hade jag inte tänkt på hur ska det gå med två ungar utan vagn :S
Handla innan blir ju inte mycket lättare f*n att jag inte tänkte på det.
jaja måste fixa till mig lite nu innan vi går och ska försöka få i mig en shake, juste den med smultron/vanlig var faktisk ganska god bättre än chokladen men den smakde typ som vattning jordgubbs filmjölk haha.

Har provat min klännings två gånger nu och jag är ganska nöjd ser i allafall bättre ut i det och Isabels klännings som jag köpte i stl 74 satt ganska bra inte allt för stor som tur var svarta västar till grabbarna är fixade dom kommer vara så fina så mina älsklingar.

Nej nu blev det för mycket snacka här igen ha en bra dag.

Juste skulle svara på dom här också :P


...men, träffade en tjejs mamma? hur då? va inte det lite skumt ändå?

Vi var på min mans landställe och där bor också en av tjejerna så när vi var på promenad så träffade vi hennes mamma men jag fattade först inte då men när jag gjorde det så fortsatte jag bara att gå så lite konstigt blev det ju.

vad är era planer för sommaren nu med två barn, jobbpraktiken å allt?

Just nu har jag bara en plan och det är att åka till landet och vara där i två veckor och gå på en snabbkurs och ta körkort.
Annars hade vi ju planer på att åka till skåne både till svärmor men också till min gudmor och gudfar men det går inte nu jätte tråkigt men jag känner att jag inte riktigt klarar av att åka ner själv med två barn.
Så vi kommer nog få ha det lagon roligt i stan :)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Guuud vilken söt header :D

2010-05-31 @ 14:59:35
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Häärligt barn !!!!

2010-05-31 @ 18:39:07
URL: http://lottasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0