Räkningar

Det är så klart det minst roliga på månaden men det måste betalas som tur är var varken el eller com hem över 1000kr
Skönt!

Vi har resat hema och nere i källaren på skräp så nu har vi inget onödigt kvar,
hittade Antonios gammla kläder i stl 68 så några av dom får Isabel använda det som inte var typiskt kill kläder.

Mamma och syster har varit här vi fikade lite så följe syster med mig på promenad med Antonio för att han skulle somna men han ville inte så nu är han jätte trött och dom ska snart äta middag.
Jag har redan ätit min mat ranson idag tre bröd bitar med korv
Jordgubbar och en shake fick jag i mig också.

Var jätte skönt väder i dag och jag hoppas att det blir fint i morgon också hade bara på mig ett par korta leggings och ett långt linne.
Antonio fick också ha linne och ett par leggings :P

Det är ju fortfarande fint ute så det kanske blir middag på balkongen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0