Paket och bilder

Tack så mycket för kommentarerna :)

Idag när jag kom hem så låg det ett paket på bordet och jag som många andra blir väldigt glad av paket :d hehe
Just av den anledningen är det roligare att beställa hem saker istället för att köpa i affär :P

I allafall få var det byxorna som jag vann i ping pong tävligen.
Dom var mycket finare än vad jag trodde dessutom står det Älskling på rumpan gulligt :D
Bilderna blev sådär eftersom att min kamera inte är den bästa.
Dom var väldigt stora tror till och med att Antonio skulle kunna ha dom fast dom är stl 70.






Bilder från idag på Antonio lillan är sjuk har 39 i feber så hon mest gnäller och gråter :(
Min lilla skrutta.
Nu ska jag laga lite mat till mina fina killar och försöka äta lite själv inte det nyttigaste i dag, pasta med bacon.

Kommentarer
Postat av: Tina

En liten gullig kille har ni också.

2010-05-11 @ 00:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0