Övertrött

Att en unge är övertrött är ingen big deal men när två är det kan man bli lite lätt stressad.
Varken Antonio eller Isabel har sovit på dagen i dag eller aa Isabel sov en timme men det är absolut för lite.
Så redan vid 6 tiden började båda gnälla gråta inget skrik som tur var.
Jag nattade Antonio och han somnade snabbt efter bara två böker Isabel är fortfarande vaken hon började skrika vid halv 8 och ville inte ha mat hon ville inte ligga i famnen och inte bli buren på inte ligga i vagnen då var det bara att ta fram bärselen.

Ska nog börja med bärsjalen i stället får så j*vla ont i ryggen av bärselen dessutom ät det ju mycket mysigare i bärsjalen för henne.
Nu ligger min man i sängen med Isabel och försöker få henne att somna hoppas att han lyckas.

En tredje tvätt är upphängd fattar inte ens varför jag tvättade så mycket tvätten fick hängas upp lite över allt eftersom att det var fullt på tork grejen redan efter andra tvätten :P

Nu blir det snart Zumba och sen lite film kväll, Snabba chash blir det tror jag :D
Ha en jätte bra kväll (för det tänker jag ha) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0