Nya skor


Städningen gick inge vidare jag och Isabel sov sov tills kl halv 3 och då skulle vi iväg och hämta Antonio.
Till min glädje vaknade jag och hittade en pall om att jag fått något på posten.
Kunde vara två saker antingen skorna eller byxorna som jag vann till Isabel.

Det var inge vidare väder ute men vi stannade en stund på dagis så Antonio fick leka av sig lite sen gick vi nästan sist därifrån.
Vi fick sällskap av en liten tjej som går på Antonios dagis tills vi kom till Ica.
Vi handlade och så hämtade jag ut mitt paket och det var mina skor :D

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/nelly-shoes-427/hanna-427398-14/

Har aldrig haft så höga skor men det var inte så svårt att gå i dom men jag får öva mig lite om jag ska kunna gå ute i dom :P men tror att jag ska behålla dom.



Otroligt snygga bilder på kidsen :D


Det kom in en gigantisk hummla in i köket, min man försökte få ut och och då råkade han klämma den och jag skämtar inte den skrek as läskigt :S
Men den kom ut som tur var

Kommentarer
Postat av: Rania, Malin, Mahira, Madde, Amanda - Tjejer med stil!

Åh, vilka söta barn du har !

Och du är också jätte söööööt,

en super söt familj!

Händer ikväll då?

Hälsa dina söööööööta barn ! :D

2010-05-04 @ 17:21:19
URL: http://tjejermedstil.blogg.se/
Postat av: TraN

Nydelige sko! :D



Kjempesøte barn du har!^^



- TraN // TTHN

2010-05-04 @ 18:46:14
URL: http://www.TTHN.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0