morgon

Hej på er :)
Idag mår jag riktigt bra, vaknade halv 8 av att Antonio ville ha mat så vi väntade lite sen gick vi alla upp och åt frukost.
Vi hade Isabel i vagnen och Antonio fick gå det var riktigt skönt väder ute och sånt blir man ju extra glad för.
Vi såg en död råtta på vägen så så klart vart jag tvungen att fota den bara så ni vet så kännde jag mig ganska så nördig när jag gjorde det hahaha :D
Äckligt som tusan var det.
Nu sitter vi här och väntar på att min mans hår klippnings maskin ska ladda :D haha han har snaggat mindre än halva huvudet och batterierna tog slut så han ser riktigt rolig ut, hoppas bara att vi hinner för vi ska iväg och träna.
Annars får han stanna hemma med Isabel :P

Tog lite bilder på ungarna nu på morgonen Antonio gillar inte längre när jag tar bilder på honom :)
Så det blir lite knas bilder på honom.



Blää den var mycket större på riktigt

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken snygg frisyr din dotter hihi..

2010-05-03 @ 12:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0