Mina småttingar är inte så små längre

Alltså hur i helvete lyckas man?
Fy fan vilka föräldrar som inte har koll
Kolla på videon här

Uch och fy och hubba
Ungarna sover och vi ska snart ha lite mysigt och kolla på film och äta lite god frukt.
Lyckades att få i mig lite mat så det kändes bra.

Min stora lilla älskling har sen utvecklings samtalet blivit mycket bättre på att prata i alla fall hema han kan tex sjunga blinka lilla stjärna :D
Har alltid längtat tills han började sjunga han har alltid mimat till bara men nu sjunger han verkligen :D
Jätte gulligt!
Han kan också räkna till 10 när man räknar tillsammans med honom på svenska och till 4 på spanska om man räknar med eller bara börjar räkna så fortsätter han :D

oj oj oj tiden bara flyger iväg och han är så stor i sommar ska vi pott träna vi ska börja lite innan nu men verkligen sätta igång i sommar när han kan vara ute naken på landet alltså.

Lillan har blivit jätte duktg på att ligga på mage har inte låtit henne göra det så ofta innan men nu går det bra och hon försöker sätta sig upp ordentligt när hon sitter i ens knä.
Det här med mat hade jag tänkt att vänta med tills antigen 28 maj eller juni dä blir hon 5 eller 6 månader.
Tror att det blir nu i maj för hon är ju ganska stor redan :)

Idag fick Antonio äta årets första jordgubbar villket han älskade jag fick inte smaka så jag ska passa på snart.


Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Tobbe, -

Hejsan, Allt bra?

Välkommen in till Tomelillas största blogg! =)

Du kommer inte ångra dig! ;)



Kram Tobbe

2010-05-22 @ 02:23:08
URL: http://tobbees.com
Postat av: Johanna

åh vad gott med jordgubbar!

2010-05-22 @ 19:40:29
URL: http://skogul.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så härligt att se jordgubbar då känns det som sommar. =)

2010-05-22 @ 19:55:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0