Lycklig!

Hej hej :D
Det lönar sig att vänta, hittade en klänning till prinsessan som jag tror kommer bli ännu bättre.
Min man tyckte den var jätte gullig så jag beställde hem den direkt fanns bara i stl 74 typiskt men får fixa så den passar på något sätt.

Va tycks?
Hoppas verkligen att den är fin i verkligeheten.
Röd är den ju så det är perfekt eftersom att vårat tema är rött :D
Mamma tyckte att vi var väldigt "märkvärdiga" när vi berättade att vi skulle ha rött alla fyra så vi skulle passa.
När Antonio döptes så hade jag och min man lila på oss vi hade inte ens tänkt på det men så blev det och vi var riktigt snygga tillsammans så nu ska vi vara snygga alla fyra :D

Min lilla familj! :D
Gud det är igentligen helt sjukt att jag är 20 och jag har redan ALLT jag önskat mig.
Min underbara man och en son och en dotter!
Mina underbara älskligar!
Jag gör vad som helst för att se till att dom är trygga.

Have you ever loved someone so much, you'd give an arm for?
Not the expression, no, literally give an arm for?
When they know they're your heart
And you know you were their armour
And you will destroy anyone who would try to harm 'her

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: hej! Ja jag brukar gå till tuben och känner en del som brukar gå dit, framför allt alla som jag träffat genom bloggen :) Sen brukar vi även träffas lite då och då :) Du kan ju följa med till tuben någondag om du vill :) Det är på måndagar :)

2010-05-03 @ 08:49:19
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: nej det förstår jag, hade int jag heller velat :) Tror att jag ska dit nästa måndag så då kan jag ju säga till :)

2010-05-03 @ 09:49:41
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0