Fullt upp hela dagen

Jaha i dag har jag inte haft tid att blogga förens nu.
Dagen började med en timmes träning aa nästan i alla fall det är 4 dage i rad jag tränar så jag orkade inte så mycket.
Maya var där också så efter följde jag med henne på stan och stakarn kom nästan inte ut från h&m deras rulltrappa var för smal och hissen var precis så efter lite krongel kom vi ut därifår som tur var :)
Åkte hem och lämnade Isabel och fick vara hema en halv timme innan jag skulle hämta Antonio.
Var blää väder ute men ska skippade vagnen och självklart tog det en halv timme att koma till ica eftersom att vi hoppade och stampade vi alla stora pölar vi hittade, ja ni läste rätt vi jag gillar också att stampa i vatten pölar :D

För första gången så fick Antonio låna en liten kundvagn på ica och han var jätte duktig men att lägga ner maten där i och plocka upp det.

Plutten blev dessutom skrämd av en läskig tant han ville inte gå ut från ica och då tig en tant tag i hans hand och sa kom nu och som tur var blev han rädd och drog bort handen och tog tag i min hand i stället och sa med darrande röst mamma :( stakars liten duma tant!!
Han var rädd hela vägen hem så jag var tvungen och bära honom på 12kg + en påse på säkert 7kg ganska så tungt kan jag ju säga att det var.

Dessutom på vägen hem kom jag på att jag skulle på informations möte på en skola.
Så jag hann vara hemma en timme och fick i mig två ost mackor sen skulle jag iväg

Skolan som jag gick till har jag varit på förut när jag anmälde Antonio till den och det är verkligen kanon det är en kulturskola så den är inte så där vanlig och tråkig.
Hoppas att båda ungarna kommer in där.
Känns dock lite sådär att vara där alla då menar jag verkligen alla föräldrna var över 30 så kommer ju antagligen vara när dom väl börjar i skolan också.

Idag har jag ätit
två vanliga mackor med smör sen på kvällen 2 ost mackor och tre riskakor och en shake jisses så här mycket har jag inte ätit på veckor!


Nu ska jag äntligen ta det lite lungt och kolla på tv ha en jätte bra kväll

Kommentarer
Postat av: Marina mamma till antonio =)

De e lugnt ! :O) Det gick jätte bra, lite tröttsamt men bra! Ja det låter bra! Säg till nästa gång du ska dit så kan jag komma. Hur e det med lilla flickan nu då?

2010-05-25 @ 22:08:33
URL: http://mariic.blogg.se/
Postat av: Tina

Du har varit riktig aktiv idag.

2010-05-25 @ 23:21:46
Postat av: sabbe

hur mycket har du gått ner då sen du börja?? jag håller oxå på med shakes o sånt men jag tycker det är så svårt hahah

2010-05-27 @ 20:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0