Dumt påhitt

En riktigt dum grej som någon komit på är Snooze kanppen på mobilen.
Tryckar man på den så ringer den igen efter tio min och på dom tio min så hinner man ju somna om och eftersom att man efter ett tag lär sig exakt vart knappen sitter på mobilen är det ju lätta att trycka på den i sömnen.
Vilket leder till det är riktigt lätt att försova sig eller vad tycker ni?

Det bästa borde ju vara att den typ får olika signaler varje gång eller att man typ ska slå in en 2 eller 3 siffrig kod för att sätta på snooze.

Dom senaste dagarna har jag satt kl på kvart i 8 men till slut har vi vaknat vid 20 i 9 det betyder att jag tryckt på knappen ca 5 eller 6 gånger utan att ens tänkt på det.


Kommentarer
Postat av: ella

nej så söt blogg :)

2010-05-20 @ 19:47:31
URL: http://oje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0