Dumma mamma!

Uch och fy på mig idag har jag gjort det dummaste jag gjort som mamma.
Min stakars plutt blev så ledsen :(
Han kunde nästan inte somna.
Det är nämligen så att jag var tvungen att tvätta Mimmi, tänkte att han kanske inte skulle tycka det var så farligt om han själv fick lägga henne i tvättmaskinen.
Först gick det jätte bra och jag sa att hon badade där inne och att hon skulle ta ett långt bad och sen när han sovit klart skulle hon vara klar.
Allt gick bra tills tvättmaskinen började snurra jätte snabbt och då började han kncka på rutan och ropa Mimmi kom! :(
Min lilla älskling, vi borde tvättat henne när han var på dagis och inte vara så puckad att göra det när han skulle sova.

Stakarn han var jätte ledsen och låg och ropade på mimmi, fick busa jätte mycket med honom så att han skulle bli glad och glömma bort mimmi.
Nu har jag lärt mig en viktig läxa!
Aldrig tvätta ungarnas favorit gose när dom är hemma och ser på.


Nu hänger hon på tork och jag gissar att Antonio blir jätte glad i morgon när han får se sin älskade mimmi.
Förlåt min lilla älsklings prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0