Bvc

Vi var ju på Bvc i torsdags och träffade doktorn på 6 månaders kontroll.
Hon trodde att Isabels navel skulle fixa sig helt eftersom att den redan nu har blivit mycket bättre.
Huvudet har också blivit bättre och eftersom att hon är "stor" nu kan hon ju nästan bara ligga på mage.
Vi vägde och mätte henne hon väger 6410g :D och är 63,5cm.

Isabel ska tillbaka om ca 2 månader på en riktig 6 månaders kontroll.
Efter besöket hos doktorn så träffade vi våran bm som gan henne 6 månader spruta för tydligen är det så att sprutor ska man räkna från dagen hon föddes men allt annat ska man räkna minus 7 veckor.

Som tur var fick hon ingen feber som förra gången.
Fick även en tid hoss oropeden eller vad det heter för att kolla Antonios ögon, när hanvar liten såg det nämligen ut som att han var vindögd men det är han inte har tydligen någonting med näsformen att göra men för säkerhets skull så går vi dit igen.
Han har väl antagligen fått min näsa :P

Isabel sover hon vill aldrig amma längre :( hon bara skrattar och busar :( hade hoppats att jag skulle kunna amma henne tills hon blev minst ett eller aa det blir ju 10 månader och en vecka.

Nu ska jag natta Antonio



Kommentarer
Postat av: Maya

åh stora tjejen! :) Snart får vi gå på barnvagnsbio och så vill jag komma över till er och prova Zumba :D har sätt det på reklamen, det verkar roligt!! Kram

2010-05-01 @ 21:02:40
URL: http://januarimamma.blogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här http://conler.se/2010/may/veckans-blogg-finalister.html JAG ÄR NUMMER TVÅ! Skulle bli så himla glad om du gjorde det och då får du en länk och chansen att få 200 besökare till! Rösta gärna en gång per dag, tävligen avslutas på tisdag!

TACK I FÖRHAND!

Ha en underbar kväll

Kram Denise

2010-05-01 @ 22:11:21
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0