Mars 9, 2010

Ledsen för dålig uppdatering idag igen.
På förmiddag har vi inte gjort något, bara varit hemma min man glömmde lämmna Antonio på dagis han hade fått för sig att det var helg :P :D

Efter lunchen så vilade vi lite sen åkte vi till Farsta C, min man skulle köpa ett spel och då tyckte jag att vi skulle passa på att köpa ett par skor till Antonio, vi kollade på Inter sport fanns ett par för 500 men det var onödigt mycket för att par vinter skor, i alla fall nu när all snö försvinner så vi gick till en annan butik och hittade ett par all väders stövlar för 299 så dom fick det bli Antonio valde ett par röda :P
När vi skulle betala såg min man att dom bara kostade 199, vilket var konstigt eftersom att alla andra kostade 299 tur att vi tog just det paret, haha sparade 100kr.
Konstigt det där med storlekar på skor dom som precis har blivit försmå var stl 24 dom vi köpte nu som var lite för stora var stl 23.

Sen köpte min man ett spel och så gick vi till H&M där jag köpte kläder till Isabel, fick ju guldbonus av H&M :P
så vi behövde bara lägga till 18 kr.
Jag hittad ett par jätte söta rosa leggigs som såg ut som jeans men dom fick jag inte köpa för min man, han fyckte dom var gräsliga :P
(inte till mig utan till Isabel så klart)

Jag hann precis in på Åhlens och köpte ögonbrynsmallar för 90 kr, tänkte beställa sånna från nätet förut men dom kostade 180 så det var värt att gå till Åhlens, så nu är mina ögonbryn fixade (behövdes) :D
Nu är vi hemma Antonio somnade i vagnen på ica så han fick krypa ner i sängen direkt när vi kom hem.

Två tröjor och sen en söt L.O.G.G klänning med leggigs till.

Väldig suddig bild, var tvungen att ta utan blixt

Allväders skor, finare i verkligenheten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0