Tråkig kväll

Tack alla som röstat på mig :D, fortsätt gärna på
http://mommyatnineteen.blogg.se/2010/march/10-finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment


Jag har tråkigt, ska nog sova snart.
Alla andra ifamiljen sover sen flera timmar.
Imorgon så kommer mamma hit.
Hon skulle åka förbi syster och hämta min dator som hon fixat, skönt så slipper jag min mans konstiga dator som antigen stängs av efter en kvart eller så ploppar det upp typ 50 hemsidor utan att man gjort något.

Juste tack för tipset om Name It, fanns jätte mycket söta kläder men så klart, alltid alltid alltid finns det ett MEN med :p
den här gången är det att alla söta kläder var slut i stl 62 vilket är den som Isabel just nu håller på att börja passa i, så jag får fortsätta leta =)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Hej såg att du kommenterat hos majbebis08 ang Carenas tvilling/syskonvagn. Har du den? Isåfall är du nöjd med den? Jag har själv haft den och var inte speciellt nöjd. Tänke om du hade tänkt köpa den.

2010-03-06 @ 21:28:20
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Jag använde den max 3 gr sen sålde jag den. Jag tyckte den var alldeles för bred när man gick i mataffärer var det jätte svårt att styra sig runt hyllorna, men det beror ju helt på vad man ska ha vagnen till. Det bästa med den är ju att det är så himla mycket plats att sitta på för bägge barnen.



Sen så tyckte jag det var jobbigt att handtaget satt fast att det inte gick att ändra höjd. Vi testade att köra den i butik innan vi köpte den och det är en jäkla skillnad på att köra inne på vanligt golv än att köra ute i snö och på asfalt.



Ibland hängde heller inte hjulen med, alltså framhjulen när man hade dom "öppna"



Men som sagt det beror ju helt på vad ni behöver vagnen till. Hoppas du blir nöjd iallafall.

2010-03-06 @ 22:05:47
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Jag har en vanlig enkel vagn till Loke, Freija åker pulka. Vi har ju så mycket snö : ) Det har varit riktigt bra med bara pulkan men snart försvinner ju snön då ska vi köpa en Phil & ted vagn, det blir perfekt för det som jag behöver en vagn till.

2010-03-06 @ 22:41:16
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Madde

Min skruttis föddes i vecka 35+0, 1 månad för tidigt fast hon va stor så hon slapp Neo fast vi va kvar en vecka på sjukhuset för att hon fick gulsot. Måste ha varit skitjobbigt för dig me lilltjejen sådär, jag tyckte själv att den veckan va jobbig!

Men jättesöta barn verkligen=)

2010-03-07 @ 00:07:56
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Postat av: Patricia

Tråkigt att det var slut i Bel's storlek, men kommer jag på eller hittar någon annan sida med fina kläder hojtar jag till!! Hälsa Carlos en massa!! Alex och jag kommer uppåt sthlm i sommar, kankse kan ses¨då? långt kvar men kan kankse pyssla ihop det! Alltid lika kul läsa din blogg!! KRAM

2010-03-07 @ 01:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0