Tänkte

att eftersom Isabel ska döpas snart, eller okej inte snart men i juni på min födelsedag :P
men iallafall så tänkte jag försöka sy en dop klänning till henne.
Hade tänkt att gör en till Antonio när han döpten men jag han aldrig göra det.
Nu är det ju lite mer än fyra månader kvar så jag måste ju hinna annars hittade jag en ganska söt här som inte var allt för dyr.

Så eftersom att jag är sämst på att sy så tänkte jag kanske dra ut på stan redan nästa vecka och leta efter ett mönster.
Sen måste jag låna mammas sy maskin om hon har den kvar vill säga haha.

Sen fick jag lust att sy någon gullig dräkt till Antonio som typ en dino eller något.
Kanske ska börja med klänningen och se om jag lyckas :P


Kommentarer
Postat av: Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-07 @ 08:59:07
URL: http://lillmian.se
Postat av: j o h a n n a ♥

vilken super mysig blogg du har, kikade in lite !

ha en jätte fin söndag

KRAM♥♥

2010-03-07 @ 12:27:21
URL: http://johannasofiaa.blogg.se/
Postat av: jamila

a jag älskar skor men tycker att det är alldelles för få butiker som säljer riktigt fina skor, och om det finns fina så är de svindyra...

topshop har fina skor ...de är dyra, skovision -finns i mariatorget och högdalen, de har också fina skor och ibland har de även bra rea så det gäller att gå förbu där ofta.

Men annars kulle helst köpa skor på nelly.se eller på have2have.se ....de har grymmaste skorna till riktigt bra priser! kolla in hemsidorna, speciellt nelly är bra! rekommenderar! kram

2010-03-07 @ 20:21:53
URL: http://jamilaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0