Sy

Kl är 4 och jag kan inte sova, när jag inte kan sova så kollar jag alltid runt på nätet om det finns något skoj.
Idag kom jag på att jag ska köpa ett täcke till Isabels vagn och sen ska jag åka till Sundbybeg och köpa Hello Kitty tyg och sy påslakan av det.
Smart va?:P
Påslakan till vagnar är annars så dyra och så tråkiga, eller aa i alla fall så hittade jag inga med Hello Kitty på så jag tänkte att jag skulle sy och jag menar det kan ju inte vara så svårt, hihi

Då kan jag passa på att köpa tyg till Bel's dop klänning också.

Nu ska jag försöka hitta vart man kan köpa galltvål, tydligen heter det så för att det är oxgalla i :( ÄCKLIGT.
Men jag har hört att det är bra när man har barn :)

Imorgon ska som sagt svärmor kanske komma hit och äta middag, jag ska försöka fixa en sak under dagen i morgon om jag lyckas får ni veta då :)
Hoppas hoppas.

Nej nu är jag så där trött igen att jag bara skriver massa blandade saker, ska fortsätta kolla på nätet lite sen försöka sova.

Kommentarer
Postat av: Isabelle- Mamma till Elysia

du kan hitta galltvål i de flesta duka butiker eller cervera, sånndär typer av butiker :) hembutiker, kolla i åhlens finns säkert där!

2010-03-13 @ 13:41:01
URL: http://elysiasmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Carenan var jätte lätt såld och jag sålden den 500 kr billigare än de jag köpt den för så jag förlora nästan ingenting :) Men då var den ju i princip sprillans ny också.

2010-03-13 @ 17:17:42
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0