Mars 23, 2010

Tack för alla snälla kommentarer om att mina ungar är så söta :D

Till middag blev det lax i ugn med potais och rödlöks och dill sås, riktigt gott.
Antonio är alltid så där att när maten precis håller på att ta slut då vill han smaka så han fick i sig lite lax men mest gurka, haha
Efter maten skulle jag fixa till lite i köket och då satt Antonio i barnstolen och Isabel i babysittern och så började Antonio gråta man han låsades bara och då började Isabel gråta.
Antonio slutade och så slutade Isabel så försökte han en gång till och så klart blev hon ledsen igen och så kollade jag på honom och då hade han världens leende på läpparna när han låsades gråta :D
Sen var han så elak att han fortsatte bara för att han fattade att Isabel blev ledsen. :P

Efter maten så nattade jag Isabel och  min man Antonio jag fick läsa två böker innan jag var tvungen att gå och kolla på desperate housewives.

Nu när båfa ungarna sover så tänkte jag ta ett långt varmt bad.
Det är inte ofta man kan göra det, man får passa på när man vet att båda sover djupt.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0