Mars 15, 2010 kväll

Snygg va!?



Jag har alltid velat ha en rosa vag om vi fick en dotter men min man sa absolut nej!
Men den här tyckte han var snygg så den fick det bli :D
Det är så klart en Emmaljunga, jag tycker det är det absolut bästa barnvagns märket.
Skulle gärna haft en sån syskonvagn också men jag tyckte dom var alldeles för stora och klumpiga.
Så nu har ungarna en varsin Emmaljunga + en syskonvagn.
Folk kan tycka det det är väldigt onödigt men det blir så krångligt när ett barn går på dagis och man ska hämta där så kanske jag är ute med Isabel så måste den andra ta syskonvagnen och sen vill jag inte att Isabel ska sitta vänd från mig när hon börjar sitta så då när vi ska någonstans med båda barnen så får vi ta en varsin vagn aa ni fattar men nu har vi tre vagnar och det räcker.
(Kanske) Hahah!

Imorgon ska jag och Isabel åka till skärholmen och träffa Maya och Minoo tror jag bara att det blir.
Det blir ju lite jobbigare om vi skulle ha med alla fyra ungarna och gå run och kolla där :D
Lättast med två småttingar som bara ligger vagnen.

Juste jag hade ju beställt ett par jeans från bubbleroom


I stl 36 och vet ni vad :D
Dom var för stora!!!!
Fatta om jag blev glad, trodde dom skulle vara aldeles för små. 
Så dom är det bara att skicka tillbaka, dom var väldigt snygga men det får bli ett par andra.

Ska snart sova om jag ska orka upp i morgon :D
God natt

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv: Absolut :) skickar iväg ett mail till dig nu.

2010-03-16 @ 08:07:28
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för modell på vagnen? Tacksam för svar, är på jackt efter en själv! & vilka andra vagnar har ni haft? Kram

2010-08-29 @ 23:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0