Lördag

Idag vid lunch orkade jag inte sitta hemma längre så jag föreslog att vi skulle in till stan.
Jobbigt att närmaste Bayproffsen ligger inne i stan tar typ 45 min att åka, men vi åkte dit för jag skulle köpa en grej där.
Som tur är har dom i alla fall börjat sälja baby pops på apoteket, äntligen har dom fattat att man behöver sånt.
I alla fall så åkte vi till fridhemsplan och babyproffsen och där köpte jag ett lammskinn till Isabel, riktigt mysigt var det, tog ett stort så att det skulle passa båda vagnarna.
Kostade "bara" 398 kr :P
Sen äntligen köpte jag en mugghållare till vagnen, har alltid velat köpa en sån men tyckt att det var lite dyrt men idag var det rea så den kostade bara 99kr.
Båda Ungarna sov så snällt i vagnen hela tiden, väldigt ovanligt att dom sover sammtidigt. 

Vi gick och kollade lite i västermalms gallerian tror jag att den heter, det komm fram en kille som skulle gifta sig och sa
- Jag ser att ni har barn och jag skulle vilja fråga lite om familjelivet.
För han skulle övertala sin blivade fru att bilda familj typ 
Han antog direkt att vi var gifta så vi berätta lite saker hur det är att vara småbarnsförälder.
Så frågade han när vi gifte oss och vi svaratde två år sen och så kollade han på ungarna och bara
hehe ni måste laggt i en del, hehe om man säger så.
Så var det en av hans kompisar som filmade, haha pinsamt :P

Sen när vi gick därifrån så började jag och min man skratta.
Snacka om att vi kände oss gammla, eftersom att han bara antog att vi var gifta.
Vi trodde typ han skulle oj va ni ser unga ut för att varit gifta så länge :P
men det gjorde han inte.

Vi åkte till gammla stan för  min man ville kolla i Science Fiction Bokhandeln som finns där.
Tycker alltid det är lika läskigt varje gång att gå in där :P vet inte varför.
Han hittade en manga film han köpte sen åkte vi äntligen hem och åt pannkakor med sylt och grädde.
Min man busade med Antonio precis efter han ätit vilket inte är så smart eftersom att allt kommer upp igen då, men Antonio sover och Isabel vaknade precis och var jätte ledsen så nu är hon med sin papi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0