Kväll

Jag hade ju planerat att kolla på Familjenanorlunda men men när jag trÿckte på 4an på kontrollen så hoppade den till 5an, sen skulle jag kolla på 1an men då hoppade den till 3an.
Alltså har vi inte 1, 2 och 4an, ingen anning om varför.
Men som tur funkade det att kolla på anologa nätet eller vad det heter :P
Nu har jag inget att göra, har ätit lite chips och godis och känner mig som en uppblåst blåsfisk, bläää.
Längtar tills jag kan träna igen så jag kan gå ner till 50kg, vågar inte ens väga mig just nu.
Vägde 63 precis innan Isabel föddes, dagen efter vägde jag 60kg, måste vara något fel på vågen, eller kanske inte hon vägde ju inte ens 2 kg :(
Jaja i alla fall så kanske jag ska gå och spela lite wii och förbränna chipsen och godiset jag ätit i dag. :D

Imorgon händer det igenting, hoppas att jag får mitt bankomatkort så jag kan få mina pengar snart och shoppa lite.
Vagnarna får hon vänta, vet inte hur vi ska göra med dom riktigt.
Skulle kunna köpa både en ny syskonvagn och en ny Emmaljunga men kanske inte ska slösa så mycket pengar :P hihi 

Juste måste berätta att Isabel "pratar" jätte mycket och högt, iallafall med sin papi.
Dom är så gulliga när dom ligger och pratar, hihi
Själv får man "bara" ett leende, men det är underbart det också.

Antonio älskar Isabel när hon är ledsen så klappar han på henne och hämtar nappen, han hämtar blöjor och så fort någon kommer hem till oss pekar han på dörren till Isabels rum och säger bäl sscchh. :D
När hon sover alltså annars vill han hålla i henne och pussa och krama, han är så söt med henne.
Men han blir ganska lätt sotis men det är klart att det inte är så lätt, i hela hans liv har jag och hans papi varit med honom 24 timmar om dygnet nästan så det är klart att det blir extra jobbigt för honom när någon av oss är med Isabel.
Men det är tur som många säger att jag och min man har turen att kuna vara så mycket med våra barn som vi är, det är det inte många andra föräldrar som kan, sammtidigt alltså.

Antonio har en pixi om hunder Morris så nu varje gång han ser Morris så säger han -
Där ä mojjis :D as gullig.
Itellet för mammas säger han mamich :D osv osv.
Han har blivit riktigt duktig på att prata och rätt som där är så säger han en hel mening.

Nu ska jag gör något nyttigt :D god natt


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Söt blogg :)

2010-03-08 @ 22:58:04
URL: http://humblebumblebees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0