Igår tisdag

Igår efter vi hämtat Antonio på dagis åkte vi in till fridhemsplan och skulle hämta blöjorna, först gick vi helt fel men efter att frågat en andra gång så hittade vi.
Vi fick två hela paket med blöjor.
Sen gick vi till H&M och kollade, hittade ett par jätte sötta jeans leggings men dom fanns bara i stl 50-56.
Vi hittade en Gustav tröja till Antonio katten gustav alltså :P
sen fick han ett par leggings, tycker det är ganska töntigt att leggingsen hänger på tjej avdelningen, som att inte killlar också kan ha dom.
Då kanske vi tänkter men det spellar väl ingen roll att dom hänger där men som tex min man är väldigt så att Antonio absolut inte ska ha tjej saker, som tex han ville inte att A skulle ha en docka eller ens en docksäng.
Han säger att det är "b" saker, ni kanske förstår vilket ord jag menar.
Men ialla fall han har ändrat sig lite nu som tur är och vi köpte byxorna.

Sen hittade min man en jacka till Antonio som han också fick. 
Storlekarna är väldigt konstiga 2-4 år.
Ungar i den ålderna växer väl mycket på två år, som nu är jacka jätte jätte stor.
Men i alla fall :) handlade lite på ica och då träffade vi min syster som bor där (inte på ica) haha.
Min man fick äntligen tag i sitt spel som han tjatat om och sen åkte vi hem..

På tunnelbannan på vägen hem fick Antonio stå hela vägen, han tyckte det var jätte roligt.


Kanske lite väl stor :D från 4 år











Idag ska vi till Farsta efter vi hämtat Antonio på dagis, måste hitta ett par leggings till Isabel också.
och En tröja till mig kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0