Hemma

Blev inte som planerat, när jag väckte Antonio satte han sig upp och sa MORRIS och började skratta :D
Knas boll, i alla fall så gick vi upp och jag fixade lite frukost och då såg jag att hans ögon var helt glansiga och lite svullna så då bestämmde jag att han skulle få stanna hemma.
Igen idee att gå till dagis och bli sjukare eller sjuk, han är ju inte snuvig eller har feber men bara för att vra på den säkra sidan.

Ska gå till ica och skicka tillbaka några saker.
Min byxor som jag köpte förra veckan är redan för stora, as irriterande så nu måste jag i alla fall gå och dra upp dom hela tiden.
Kanske ska åka och köpa ett par mindre får se.

Nu ska jag försöka få vila lite har jätte ont i huvudet, så får min man hålla koll på ungarna en stund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0