Gotland

Nu är det så här att jag ska åka till Gotland i morgon och vara borta tills på måndag eftermiddag.
Ungarna ska så klart med :D
Mamma fyllde år i tisdags och därför ska jag, mamma syster och mina ungar åka på en liten semestar dit.
Jag har packat hela kvällen så Antonio somnade väl inte förens 10 stakarn, jag skulle sova en halv timme men jag vaknade halv 12.
Nu är jag ny duchad och vi ska snart kolla på filem upp och sen ska jag sova, ska upp kl 7 imorgon.

Vi vir i farsta i dag och jag hittade "äntligen" att par jeans leggings till Bel, har letat sen igår :D haha på en H&M.
Dessutom hittade jag en jätte söt barbaskön body till Isabel med ett sånt här mjukt tryck på.
Jackan som vi köpte igår tänkte jag lämmna tillbaka men det gick inte eftersom att vi fick ett plagg gratis i går så tjejen i kassan visste inte hur man gjorde :( men vi fick byta Antonios leggings.
Så nu är jag massa hundra kronor fattigare.










Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Så söta barn du har och vilken fin blogg.

2010-04-01 @ 10:56:10
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0