Dagen

Mamma och syster hämtade mig och Antonio och vi skulle åka och fika och ta en promenad.
Men stället vi brukar gå till var stängt så vi åkte till Farsta C och promenerade till Farsta gård och fikade.
Isabel fick stanna hemma med sin papi eftersom att det är viktigt för A att det bara är han ibland.
Antonio och jag fick dela på en prinsses tårta :P
En sak som alla lägger märket till är att Antonio är vänsterhänt.
Jag kan skriva med vänster också men är högerhänt och mmin man är också det.
Man säger ju att det är ärftligt, så jag vet inte riktigt vart han har fått det ifrån.

Nu är svärmor här och lagar middag.
Det jag hade planerat lyckades inte så bra idag men kanske imorgon :)

Jag är helt slut och vill bara sova.
Får se om jag skriver mera idag hej så länge

Kommentarer
Postat av: Mamma till Ian

Såg att de va du som skickat den anonyma kommentaren ;) svarade i bloggen :)

2010-03-13 @ 22:26:57
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Tina (Lovisas mormor )

Du har en fin blogg och jag tycker det är jätteroligt att läsa den.Du har också två söta barn.

2010-03-14 @ 02:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0