Middag på balkongen



Åh va härligt kollar min ut genom vårat fönster ser man 6 stycken ballonger.
Det får mig att sakna söder när vi bodde på Åsögatan så brukade vi gå upp på åsöberget och kolla på ballongerna som flög det var jätte mysigt och det bästa var ju så klart när det var figur ballonger som typ glass gubben.
Det var härliga tider det.


Det har städats här hemma som vanligt men min man hjälpte till han var hemma från jobbet för han mådde inte så bra.
Mysigt att honom hemma vi städade och vi hann röka lite vattenpipa också och nu funkade den som det skulle haha men det smakade brända äpplen så något blev fel i alla fall.

Hämtade A på dagis och dom hade en liten pool på gården man dom sa att han inte varit så pigg på att bada.
Det här är sista veckan han går på dagis sen ska han vara ledig till mitten av augusti, vet inte riktigt hur vi tänkte haha vi tänkte nog inte alls för jag ska börja plugga den 9 augusti men vi kommer inte hem förens veckan efter eftersom att jag ska ta körkort.

Jaja det fixar sig frågan är bara vad vi ska hitta på i typ en månad tills vi kan åka till landet, någon som har en ide vad man kan hitta på själv med två små barn?
Min man jobbar ju hela sommaren men kan kanske ta ledigt dom två vekorna när jag ska ta körkort men annars jobbar han så jag vet inte vad jag och ungarna ska göra på dagarna.

För mig blir det ganska så tråkigt att gå till samma parker här runt om jag menar vi har varit i dom typ tusen gånger även om A tycker det är roligt så måste det ju finnas nya saker vi kan göra som inte kostar en förmögenhet.

Säg till om n har några ideer :)

Isabel har inte riktigt lärt sig att vända från rygg till mage men benen lyckas hon vända men inte över kroppen haha hon är så söt :D
Vi satt ute på balkongen och åt middag mysigt JAPP! hihi

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0