På balkongen

Hej hej alla glada människor Antonio och jag sitter på balkongen i det sköna vädret.
Det är helt helt underbart blåser bara lite och det fattas en kall dricka och lite vatten melon men annars är det perfetkt.

Vi tog en liten middags lur vid halv 4 smarta som vi var somnade alla tre så vi vaknde inte förens vid 6 men det är ju tur att det bara är söndag i morgon så då kan A vara vaken lite längre än till 8.

Imorgon hoppas jag att det blir fint väder för då ska vi till syster yster och fira hennes festman som har fyllt år.
Tror vi skulle ha piknick i någon park där dom bor.
Får se hur många som följer med för stannar min man hemma får Bel också stanna hemma så jag få lite ensam tid med A.

Nog snackat om det snu måste maten fixas och vi ska väl sitta ute igen *mys mys mys*

Haha Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Killenmedstil

sv. men det var skönt att höra ! händer idag då?

2010-06-26 @ 18:52:00
URL: http://killenmedstil.blogg.se/
Postat av: Killenmedstil

sv. haha. okej ! jag ska nog gå ut och ha roligt. hoppas du också får det !

2010-06-26 @ 20:32:56
URL: http://killenmedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0