Bad sol och kebab

Hej hej har haft fullt upp idag och har inte haft tid eller take för att blogga men nu sitter jag här för äntligen kan man ta det lite lungt i typ en kvart sen ska det pluggas kör teori för det är ju inte så längt kvar tills jag faktiskt ska försöka ta körkort så då är det väl ganska så passande att äntligen plugga lite också.

Tråkigt men när man väl har börjar kanske det blir lättare.
Hoppas hoppas :P

Dagen började i alla fall med en lång sovmorgon Antonio vaknade först och lekte själv i vardagsrumet innan han ville att vi skulle gå upp.
Jag tsack iväg och tränade 30 min på det jobbiga maskinen och 300kalorier brändes.

Efter försökte jag få tag i min man för att se om jag behövde köpa med mig någon mat men han svarade inte så jag gick in på H&M big no no!
Skulle inte gjort det slutade med ett kvitto på 358kr!!
Toppen haha men men jag hittade lite underkläder till mig på rea behövdes verkligen nu när man inte ammar längre och gått ner i vikt.

Hade lovat Antonio att vi skulle gå ut och leka så jag tog en snabb duch och sen gick vi till den fina parken han lekte typ i 5 min sen såg han att det fanns en liten pool som han så klart ville bada i så vi gick hem och hämtade badkläder till honom och gick tillbaka men då ville han så klart inte bada för det var is kallt i vattnet så jag förstår honom.

Efter kanske en timme började det blåsa och solen försvann så vi gick hem och bytte om och gick och handlade.

När vi kom hem städade vi hela lägenheten medans ungarna sov och vid 6 kom svärmor hit och hade med sig kebab tallrik till oss.



Min man är en riktigt konstnär ibland eller vad tycker ni?

Nu väntar jag på att min man har nattat Antonio för jag har gjort choklad muffins till honom provade något nytt får se om det är gott också.

Japp det var allt för idag hörs i morgon :D

Kommentarer
Postat av: Mamajay

sv; okej, firade en kompis igår, så vi var ute. och idag har jag bara tagit lugnt =)

2010-06-21 @ 00:06:31
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: miranda

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

kika in å fråga något så är du gullig :)

kram!<3

2010-06-21 @ 00:37:12
URL: http://kysssar.blogg.se/
Postat av: CLASSY - KEEP ON READING BITCHES!

Nah, haha lillen då :)

Jag har bara tagit det lugnt hela dagen, har haft en sådan jobbig huvudvärk...

2010-06-21 @ 00:40:16
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: valentina

Vad fin blogg:) Ska du utomlands i sommar då?:)

2010-06-24 @ 09:17:14
URL: http://valentinasmajli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0