Juni 19, 2010

Dagen började dåligt men vi bestämde att vi skulle gå till globen och kolla lite.
Vi tog en varsin vagn :P
Antonio vill bara att jag ska köra hans vagn annars blir han jätte ledsen så jag fick ta honom.
Min man köpte ett spel ovanligt haha
Sen bliv grabbarna hungriga så vi gick till McDonalds och jag måste faktiskt säga att det var första gången Antonio åt någonting där.
Föra gången gillade han inte hamburgare som tur var men det gjorde han nu så han åt en halv hamburgare och lite pommes.
Pommes var andra gången han åt första fick han smaka av min syster.

Haha men nu när vi vet att han gillar det kan vi inte gå dit igen för jag gillar inte att han äter sån mat men han få absolut INTE dricka läsk!
Aja baja för sånt.

I alla fall så hade jag lovat Antonio att han skulle få åka en sån där åkgrej ni vet som dom har på gallerior ibland som typ ett litet lok eller helikopter aa sån som barn kan åka haha.
Vi hittade först två dom ville han åka men så klart var dom trasiga så vi gick till en tredje och den funkade men då ville han inte längre så vi gick in i djur affären och kollade på kaninen istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0