Presenter från england

Hoppas ni haft en trevlig dag, det blev inte som jag tänkt.
Mamma kom inte hit utan jag och ungarna fick åka till henne och hennes kille.
Syster och mamma mötte oss vid tunnelbanan.
Jag och syster fick lite presenter ett armband ett halsband två tröjor och ett par byxor och en bady lotion som luktade lite cocos.

Jag hade föreslagit att vi skulle äta grillat för det är något jag verkligen älskar så det blev det och Antonio åt som en myra igen.
Vi hade jätte trevligt och klockan blev mycket men när vi satt där ute på terassen så rasslade det till och jag tappade mitt nya fina armband :(
ner mellan blankorna på terassen men mamma och nils skulle försöka fiska upp den någon annan dag.

Kl halv 9 körde mamma oss hem så vi kom hem precis precis innan kl 9 och eftersom att Antonio inte åt någon middag så sitter han nu här brevid och äter lite flingor och sen ska han direkt i säng.


oj oj ni är klockan redan halv 11 ska kolla på film och kanske en till om man man lyckas natta A någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0