Plutten saknar sin pappa

Det är redan fredag och min man kanske redan slutar vid kvart över fyra i dag hoppas hoppas.
Antonio har blivit lite "jobbig" på sista tiden men jag tror att det är för att han saknar sin papi.
Han förstår ju inte varför hans pappa är borta så mycket plötsligt han har ju alltid funnits där sen plutten föddes.
Så här mycket har han aldrig varit från oss och Antonio blir lite förvirrad.

Han blir ledsen så fort vi går vid tunnelbanan och säger hej då pappa och vinkar och snyftar.
Sen när jag han gör något dumt och jag säger åt honom blir han jätte ledsen och ropar på pappa och så har han aldrig gjort förut.
Han vill inte äta middag och han papi inte är där och vill inte sova förens pappa är hemma.

Fast på sista tiden har han börjar bli jätte glad när jag hämtar honom han springer fram och vill ha en kram eller puss eller vill att jag ta upp honom.

Idag hade dagis tydligen varit i parken och kollat på clownen manne och var tydligen lyckat.
Så allt på dagis blev försenat dom sov inte förens vid ett och Antonio vaknade kvart över 2.
Så det blev ingen mellis så nu är det bara att hoppas på att min man slutar tidigt och att Antonio får i sig lite middag som i dag blir pankakor.


Ungarna för någon dag sen Isabel höll på att äta middag när Antonio började busa. :D


Kommentarer
Postat av: Tina

Sv: Jo jag såg det någonstans, nu blir det en kronans istället :)

2010-06-18 @ 16:51:34
URL: http://turningkaos.blogg.se/
Postat av: SCENBLOGGEN.COM/JOHANNAS

Fast jag döööööör!

Vilka undersöta ungar du har!



din blogg är kanonfin!



Kram Johanna

Scenbloggen.com/johannas

2010-06-18 @ 20:13:31
URL: http://scenbloggen.com/johannas
Postat av: mukta

gud så gulliga dina barn är! :d<3

2010-06-18 @ 20:27:42
URL: http://muktas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0