Min älskling


Sitter och kollar på Isabels första bilder, kan inte fatta att hon har varit så liten och till och men ännu mindre jisses hon var sjukt liten.
1790g och 44cm.
Dom första bilderna jag tog var när hon kom hem från sjukhuset alltså nästan en månad efter att hon föddes.
Vi har bara en video från avdelningen och en bild som vi fick at sköteskorna som jag skulle ha på rumet eftersom att jag inte fick sova på avdelningen med henne.

Jag har klippt videon så nu har vi bilder också men inte så bra så klart men funderar på att framkalla dom, hon kommer säkert vilja kolla på dom i framtiden.

Hennes första bilder har jag valt att inte lägga upp för jag tycker fortfarande att det är lite jobbigt att kolla på dom och just därför har jag valt att ha dom privat det är bara min mamma och syster som har sett videon och dom första bilderna.

Nu sover i alla fall min lilla prinsessa får se vad vi hittar på idag kanske åker till farsta och kollar om det finns något roligt att köpa haha :D

6 Februari 2010
Här är hon lite över två månader.

Kommentarer
Postat av: VERONICA

Så utrolig søt :D

2010-06-21 @ 17:22:26
URL: http://veroooo.blogg.no/
Postat av: wanwisa

så söt ditt barn är, och din blogg också^^

2010-06-21 @ 20:14:00
URL: http://wanwisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0